Skogsmulle

Vågar inte titta ut genom fönstrena, hoppas hoppas hoppas på fint väder! Idag ska jag Mumsan, Erika & Susanna åka ut i skogen med en hyrbil & ta vattenprover. Efter vi är klara ska vi tillbaka till skolan och analysera en del av proverna på labbet. Morgondagen är heldag på labb!  Jag tar med kanelbullar och kamera till dagens skogsmulletripp! Min outfit idag kommer vara; Studentmysdressen + mitt nya regnsställ. Jag minns inte när jag senast ägde ett regnställ, måste vart tidigt 2000-tal. Fick ibland låna byxor av mamma på den tiden jag cyklade till stallet men då hade jag min Mustojacka upptill. Men nu slipper jag bli blöt och kall i skogen & kan förhoppningsvis hålla humöret uppe på grund av detta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0