Skogen om 7

Årets rekord, blev klar på under 40 minuter. Dock så sminkade jag mig inte & fixade inte håret så det kanske inte var någon bravad endå. Men kokade nyponsoppa & hällde upp i termos och annat sånt skoj bra-och-ha-i-skogen. Laddar min mobil då laddad mobil var ett krav från de högre makterna. Med tanke på att jag är en av de få som har en väckarklocka så stänger jag av mobilen på natten & sätter jag den då på laddning så sätter den alltid på sig! Därför är det laddning på morgonen som gäller.

Igår fick jag en kofta, en poncho & ett par trosor som jag beställt. Men ponchon var för stor så den ska jag skicka tillbaka redan idag! Men resten behåller jag! Gud vad jag längtar tills jag ska klippa och färga håret, dessvärre är det exakt tre veckor kvar. Mitt hår är lika spretigt som på en häxkvast, kluvna toppar all over. Ett eller nej två problem är att min olja till håret är slut och att jag glömde min hårkräm i Skärhamn i augusti  (ingen har dock hittat den, den kanske är hos Camy eller nått?).

På tal om henne, hon skrev  i min logg igår att hon hittat ipodfilmerna från UCT. Söta hej hej bloggenfilmer & en jäkla massa  annat ultrafjorsigt.

Mumsan cyklar nu från Nydalahöjd. Kan mumsan ? Kan mumsan? Kan mumsan cykla fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0