Sjuk IGEN, woho......

Har haft en helt fruktansvärd natt. Vaknade vid ett och jag hade sån himla feberfrossa, jag hade dubbla täcken & ziperall men låg och skakade. Låg vaken några timmar för att sedan vakna några gånger till & mådde allmänt piss. Mår fortfarande riktigt dåligt, påminner lite om förstadiet till min körtelfeber. Nu hade jag kunnat betala mycket för att ha någon som tog hand om mig och ett varmt bad.

Världens sötaste Catrin gjorde min dag i morse, när jag trodde min begravning var nära smsade jag och bad henne komma förbi med alvedon. SÖta hon hade lagt hela 6 1mgs alvedon i min brevlåda så jag lär klara mig hela dagen.

Är utmattad och ska sova, lär inte återkomma. MÅSTE VA FRISK I MORRN NÄR VI SKA UT I SKOGEN, dessvärre känns det rätt mjösigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0