Risigt

Som vanligt lyssnar jag sönder på kärlekslåtar innan jag ska sova. Men orsaken till att jag inte kan sova är idag min utväxt. Jag vet inte om jag endast med svenska språkets hjälp kan beskriva den på ett representativt sätt. Skulle haft mittbena igår, men hade för fet utväxt- Men tacka gud den 27e (dagen innan helvetetestentan) SKA JAG SLINGA MIG & KLIPPA MITT HÅR. Oklart om mitt hår någonsin vart såhär risigt, jag packar in det mest hela tiden med frisörinpackningar, använder värmeskydd & använde olja i topparna tills den tog slut för två veckor sen... Mitt mission är att bli av med de sista bruna slingorna jag har kvar och bli ljus! Jag tänker trotsa höstens och vinterns murriga färger och satsa ljust. Jag hann ju aldrig bli sprutblond i sommar så!!

http://www.youtube.com/watch?v=87cLyBR1JTo </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0