RICH BITCH

Går runt och känner mig så fruktansvärt osnygg. Har sovskjorta på mig och håret i en grotesk boll, men vad gör det det är LÖRDAG idag & den ska spenderas med mina tjejor.

Igår följde mumsis med mig hem efter skolan, vi bakade äpplepaj med kokossmul & jag lagade klart mina kikärtsbiffar som blev bra! Men morotstsatsikin var medium, jag är mer än gräddfilstjej (hade turkyoughurt).

Jag har 10:- på mitt konto jag blir tokig. kan väl tänkas ha MAX 20 kronor på mitt ICAkonto med, haha jag avlider. Vad fan hände där? CAN'T WAIT tills jag får CSN.

Nu ska jag dra på mig min zippis & städa & göra en till lasagne...... Jag vet jag sa att jag inte skulle laga den igen... Men den kostade nada att göra och min ekonomi är ju halvfresch tills på tisdag så jag måste. Kommer denna månaden få göra det underbara samtalet till mina päron och be om stålar. Hur kul känns det då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0