projektfuckingarbete

Skulle upp nio idag men vaknade kvart över åtta! Mycket bra, så jag är pigg & färdigäten nu! Så ska jag ta i tu med lite projektfuckingarbete. Projektarbetet i trean var ett helvete men det hade man ju valt själv, detta är allt annat än själv-valt.... Kanske ska kika på statistiken elller gå och handla också. Oklart, mycket oklart.

Satte över 1500 till mitt ICA-kortkonto, gaah mitt konto är så saftigt (1300). Jag borde seriöst på riktigt vara med i lyxfällan, detta är inte okej! Ska försöka laga mat med saker jag har i mitt skafferi, jag hittade till exempel 3 tetror med passerade tomater. Det är inte ens något jag är speciellt förtjust i men nu kommer jag behöva äta en jäkla massa tomatjox, jag har en hel del saker där inne. Måste nog tömma en sådan här hemskt fattig månad som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0