Mitt första VG

Jag har inte gett upp, jag är inte död. IDAG ÄR EN FÖRJÄVLA BRA DAG.

Våra ekologi/geologitentor är rättade och klara. Jag fick mitt första VG på ekologidelen & inte på geodelen jag råkade smsa ;) Men också geodelen var godkänd. Det känns så jävla jävla bra, jag behövde lite bekräftelse. I kväll ska jag fira. Mycket oklart hur då det är alkoholfritt som gäller, men det firas skall!!!

Kännt mig världskass som inte fått VG innan, men det är då fan inte som i grundsskolan. Då blev jag riktigt ledsen om jag inte minst fick VG.

Tentan skulle läggas upp kvart i tre, kom upp tidigare. Kollade och blev impad av tentakoden jag trodde jag hade. Kastade mig på cykeln, tog hissen till våning 5 i kBC. Marianne, tentatanten, hade slutat. Hittade söta Åsa som låste upp och vips. Jag hade den underunderbara koden. Jag kallsvettas fortfarande som en jäkla gnu. Ev att detta var mer handssvettsframkallande än uppkörningen. Ja kan inte släppa de. Jag fick mitt första VG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0