MÅSTE

God morgon! Igår pratade vi om utgång & så. På grund av plugg  kommer jag inte kunna gå ut förräns tidigast helgen vecka 45, men det kommer jag inte göra för att spara pengar till hemresan. Så jag ska ut först den 19 NOVEMBER! Och det blir inte ens här utan i Växjö! Hur sorgligt är inte det då? Jag kommer ju dö. Men en sak som är bra med det i mitten på november är att min TJUGONDE FÖDELSEDAG närmar sig! Skulle nästan vilja säga att jag fyller "jättesnart", dessvärre är  det först sjunde december, men det närmar sig! Vi ska ut i stan tvådagars, det är enligt min beräkning näst sista helgen i Umeå. Och den sista helgen i Umeå kommer vi inte kunna gå ut alls, tenta den tjugoandra december ju.

Jag är så sinnessjukt snorig & slemmig, JAG ORKAR INTE! Borde gå upp nu , ska möta Mumsan halv nio! Får en hel halvtimma med henne själv innan gruppen kommer! Vi har så jävla mycket i skolan nu så att man bara vill slita av sig håret. Sitter med den hopplösa jävla vetenskapliga rapporten som vi inte kommer NÅGON vart med, pluggar Vattenkemi vid sidan av. Vi har inga föreläsningar nu då vi har ett projekt vi håller på med men endå så ska vi tenta Vattenkemin, yes. På det så pluggar jag också en kurs jag hade kvar sedan förra året. Jag kan dessvärre inte gå på föreläsningar så jag får nöja mig med Mumsans och Erik MVG Lejon's gamla anteckningar & boken. Är så motiverad............................. Så nu först projektrapporten & sedan idag MÅSTE jag plugga Statistik & dammsuga & röja lite.... Men som sagt nu MÅSTE jag gå upp!



Dag värd att firas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0