Maaaat

DeN vegetariska lasagnen blev sådär. Jag är nog en av de få som inte tycker att spenaten gör sig där. Snygg var den och ätbar men jag kommer inte att göra den igen. Ska fortsätta sökandet efter den perfekta vegetariska lasagnen. Jag vill inte ha tomatgojs eller keso i min lasagne den ska vara så lik "riktig" lasagne som möjligt!

Receptet på den halvdanna lasagnen:

http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15487

Tänkte göra kikärtsbiffarna också. Ville byta ut purjon mot lök men den var lika lös som en pankakssmet så jag ska köpa en förpackning kikärtor till och se om jag kan få den som en krämigare "deg" så får vi se hur den blir:

http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15651

Min söta postischef ringde idag & frågade om jag vill jobba i jul. SJÄLVKLART vill jag jobba. Bara det att med mitt sinnessjukt korta lov så kommer jag inte att kunna det, prio ett får endå vara att träffa alla... Säga nej till pengar är inte min favorithobby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0