Love my life

Det är inte bara min ekonomi som är undebar. Har aldrig någonsin gjort så lite & varit såhär oengagerad i ett grupparbete någonsin. Beter mig själv som jag hatar när andra gör. Jag tror jag är uppgiven. Har inte tillfört mindre sen jag plugga kemi med Erik MVG Lejon och Mumsan, fast jag tror till och med jag tillförde mer då.

Dagsplaneringen lyder nu:
  1. Göre en sak till grupparbetet jag fick i "läxa"
  2. Städa
  3. STATISTIK , ska kämpa & försöka orka antingen räkna 2 kapitel + läsa ett eller räkna ett och titta i papper
Till min hjälp har jag "Dextro Energy". Fick en födelsedagspresent jag beställt på posten idag, nice. Sedan fick jag en bounscheck på H&M på TVÅHUNDRAFEMTIO kronor, det är helt galet. Så ska kolla om jag kan spara dem & kanske köpa en julklapp eller två för de underbara jättevälkomnade pengarna.

Nu ska jag börja med Växtinventeringsläxan, love my life. Sitter vid mitt pygmeköksbord & mobilen ligger på ljudlös flera meter bort, inget ska få störa mig nu! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0