Jag är så elak!!

Jag är så elak. Med min sadistiska humor skickade jag ett elakt sms till en festande Erik & stängde av mobilen. Söta lilla Erik hade ju blivit orolig och både ringt och smsat. Det är inte ofta jag får dåligt samvete men det får jag nu! Jag är så elak!! FÖRLÅT MIG ÄLSKADE ERIK!

Igår klockan två stormades min lägenhet på 25 kvadri av 3 söta tjejer. Vi satt alla fyra och pluggade vid mitt enorma köksbord (75*75 cm), men det gick jättebra. Jag har ju stolar för ett helt kompani. När vi blev hungriga gick Catti hem och vi andra begav oss till Ica för att handla lite mat. Vi var helcrazy och köpte bakpotatis, grillad kyckling, sallad & gräddfil. Väl hemma här drog vi ihop en kycklingröra med curry med underbara (micrade) bakpotatisarpotatisar! Myskvällen är inte slut där! Mumsan hade laddat ner Eva & Adamfilmen som vi njöt av så mycket att hon fick ladda ner serien också. Så vi hann se filmen & tre avsnitt. Helt underbart nostalgiskt, det var lovely! Kladdmuffins på det.

Nästa vecka har Soffan & Mumsan hetsat mig så tydligen ska jag följa med ut på lördag! Det blir ingen nykter tillställning! Man måste ju kompensera för alla hemmahelger nu! De ska på dagen hjälpa mig med statistiken så jag med gott samvete kan följa med ut. Smart drag ja! Nu ska göra en lyxig grötfrukost & sedan dra fram mina statistikpapper!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0