Jag är ett geni

Diskat lite, lagat lite mat, slängt skräp, vart på Ica. Handlar man på ICA X så kan man vinna en Röd kitchen aid



Om man handlar för 100:-. Med tanke på att jag inte är så dum som jag ser ut och är frälst i dessa underbara köksmaskiner så är jag ju inte dummare än att jag plockade på mig varor för 209 kr och delade upp det på två kvitton. Såklart skrattade killen i kassan åt mig, men det är sånt man får ta när man är ett geni! Men mitt problem är ju att jag är otursdrabbad. Jag har inte tur i spel och jag har verkligen inte tur i kärlek!

Min outfit luktade i morse nästan okej efter min parfymdusch men hänger nu ute på vädring. Jag har upplåst dörr och springer och kikar ut genom fönstret såfort någon har passerat, vilket är närmare 1000 gånger. Min granne flyttade förut...

Tänkte börja plugga lite statistik nu, klockan tolv ska jag tvätta också. Så kanske ska bädda rent innan jag börjar tvätta, snart kommer mina "sambos". Mumsan & Soffan har seriöst nästan bott här sedan förra fredagen. Soffan kallade det till och med hemma igår. Toppennajs, det är inte lika ensamt då!

Sen annars inget nytt i mitt liv tror jag. Har statistikågren, men det är väl det tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0