jag är en svag människa

Plugget varade endast 20 minuter sedan tog hungern över, jag är en svag människa! Har så mycket papper från både Erik och Mumsan så satte just rosa presentsnöre runt mumsans så ska Eriks hög få ha ett svart så jag inte blandar ihop dem. Om jag som är så opluggis man kan va sparar på gamla anteckningar & sånt så kan du ju bara tänka dig vad mina pluggisvänner gör!

Jag har en enorm vattenblåsa på min häl sedan gårdagens promenad i mina få-snygg-rumpa-skor som jag inte har använt sedan min sista dag på posten kan man ju lugnt säga att jag cyklar till ICA Ålidhem för att minimera smärtan. Men nu dusch, sedan äta & sedan göra en handlalista!! Blev inget godis igår, kanske lite godis skulle öka min motivation? Att jag måste klara kursen borde vara motivation nog. Men jag sitter helt jävla ensam (alla andra är klar med kursen) hur motiverad kan man bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0