igårkväll kunde jag inte stå emot trycket längre

Såg just att det är kanelbullens dag idag & kanelbullar är ju det bästa som finns så jag får helt enkelt ta och baka lite sen :)

Detta är rätt pinsamt att erkänna. Men igårkväll kunde jag inte stå emot trycket längre och laddade ner Wordfued... Så vill du vinna en match kan du ju alltid adda mig, smafjors. Gårdagens favoritmotståndare var min mamma, utan konkurrans! Men det har dykit upp ett problem, jag tror min mobil gått sönder. Kan inte starta den...

Klockan tio ska jag träffa min grupp i skolan, vad vi ska göra är rätt oklart. Misstänker vi ska prata lite om hur vi ska lägga upp projektet.

Jag är helt apatisk, det ösregnar och i natt var det sinnessjukt kallt. Ligger i min nytvättade Ziperall och myser för fulllt.

Nu startade min mobil :) Kanske ska fortsätTA Någon av mina påbörjade 18 matcher.......

Jag blir nog sängliggande tills 9 i alla fall! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0