If I was a rich girl

Känslan när man samma dag man får CSN loggar in på internet banken och ser att summan redan dragits iväg till räkningar, det är heaven!!! Men en glad nyhet är ju att jag har mer att röra mig med än väntat. Mitt konto innehåller hela 2 895,87 spänn. Då får man ha i åtanke att det kommer försvinna 600:- på fredag när jag ska till frissan. Ännu mer
heaven.
Ska försöka ha en så liten & tight matbudget som det bara går. Jag får lägga mitt underbara mjölkdrickande &
youghurtätande
hyllan ett tag.

Tänkte nästan att men fan detta kommer gå bra. Gud vad jag ljuger. Jag ska ju ut både på lördag och sen i växjö så jag kommer behöva betala inträde & såklart alkohol. Najsest. Sen ska vi på maskerad på lördag med så måste köpa nya underkläder (som suger in fettet).

Men kanske att om jag äter vegetariskt och lagar maten själv och inte köper färdiga biffar och så kanske 2000:- räcker till mat? Omg asså. Kaos. Jag ska göra en budget nu & den ska fanimej följas!! If I was a rich girl....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0