HEM TILL SKÄRHAMN ?!

Schemat för kommande kurs finns nu upplagt! Äntligen. Jag mailade just kursansvarig och frågade i fall inledning till projektet är obligatoriskt . ANNARS ÅKER JAG HEM TILL SKÄRHAMN PÅ ONSDAGEN V.45. Min plan är två nätter hemma för att sedan åka till Växjö. På min födelsedag den sjunde december.

9-14
Har jag tenta den tjugoandra december. Det finns inte jättemycket flyg kvar och det det står mellan är ett flyg som lyfter 13,40 & det andra går 17,10. Är hemma 16,05 eller 19,35. Kan ju lugnt säga att jag vill ta det tidiga. Om jag tar taxi. Jag vet inte får ringa mamma och höra. Tar jag det sena vet jag jag kommer vara klar innan 12 på tentan och ångra ihjäl mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0