Hello nolife?!,

Strax innan tre gick jag som sagt och lämnade in paketet på Ica. Började den horribla promenaden till Nydalahöjd. I vanliga fall är det ingen big deal att gå dit. Men idag, mitt huvud pulserade nått kopiöst, jag svettades ja det var förjävligt. Ringer Erik och ber om vatten, han bjuder mig på vatten och vi går tillsammans till Ica Mariehem där han köpte sin nya bakismat SALLAD!? Efter det låg jag död i hans soffa så kom Timo och vi tittade på Desperate Housewifes. Begav mig efter det till Mumsans brevlåda '& DEN VAR TOM?! Väl hemma lagade jag Fajitas, min nya favoriträtt & nu blir det Gossip Girl. Kan väl uppfattas som sorgligt en lördagskväll, men jag är helnöjd. Är helt slut så det ska bli jätteskönt. Kommer må hur bra som helst imorrn när jag har tvätttid. Tänkte bege mig till Ica Maxi och köpa blommor. Insåg igår när jag städade att det fattades något, BLOMMOR!

Hittade också min gamla favvolåt : Benny med Markus Krunegård. Har "krunisdag" idag :) Jag såg fram emot att se honom på Hultan 09. Men tror du jag kom ihåg det? Nej jag hade annat för mig... Men hann i alla fall se sista låten, Jag är en vampyr. Det var väl då jag fastnade på riktigt-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0