Halvseriös tjej

Nu är också säsong 4 slut av världens bästa serie Gossip Girl! Mumsan sa att säsong fem snart börjar på tv, kan inte bärga mig! Jag kan inte koncentrera mig på tråkiga saker allt för länge, troligtvis där mig eventuella ADHD kommer in i bilden. Men smart som jag är satte jag mobilen på ljudlös och satte alarm efter trettiotre minuter, pluggade stenhårt utan att titta på mobilen & när tiden var ute satt jag och spela Wordfued i fyra minuter och sedan 30 minuters plugg igen.

Nu tänkte jag ha en timmas paus och göra diverse saker. Läste just senaste numret av medlemstidningen i från Djurens Rätt. Läste en massa hemskt om kött & känner mig äcklad att jag faktiskt äter kött & tycker att kycklig är riktigt gott. Åt ju tills förra året bara fisk, men det blev så dyrt med veg.mat. Kött var billigare (?) så jag fick konvertera över till den "onda" sidan. Klart om du äter bönor 24/7 blir det ruggigt billigt, men hur kul är det? Ska googla lite vegetarianrecept nu, så får jag handla ingredienser i morgon eller sen!

Varje morgon nu när jag vaknat säg fyra dagar i rad har jag haft sjukt fläckiga framtänder. Men det har varje dag försvunnit längre fram på dagen. Jag förstår inte vad det är och ännu värre när tandläkarna sa att det var omöjligt att tänderna ändrar färg. Men tänka sig jag har bevis. Dock var det senast i våras tänderna höll på såhär, men så länge de blir normala under dagen känns det ju okej. Fläckarna täcker ungefär halva tänderna. DU vet sådana fläckar folk kan ha för de till exempel har haft egenbrunn & inte druckit kommunalt vatten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0