Hälgo <3

Skulle pluggat 33 minuter igen men nu kände jag det var nog efter 31,5 minuter. Hur ocool är man inte om man klockar tiden för att orka med? Jag är hungrig men borstade nyss tänderna så vi har ett problem. Skulle vilja laga mat också men då måste jag gå och handla. Men handlar jag inte idag kommer jag att behöva göra det i morgon innan klockan tolv då jag ska möta min grupp för lite rapportskrivning, det vill säga det kommer bli ännu jobbigare. Helt enkelt Ica nästa paus, då blir det långpaus. Behöver ju både duscha och äta också, man får ju försöka se någelunda ut om man ska ut bland folk.

Alla på min facebook lägger upp bilder på sina älgar de skjutit, vildt kött tycker jag är en annan femma. De har ju förhoppningsvis haft ett bra liv innan de hamnar i magen på nån. Men det är ju så förbannat dyrt och köpa t.ex älgkött som är min favvo, kanske man ska lyxa med det när man får CSN? Jag är nu jättehungrig och tänker på Hälgo, det bara vattnas i munnen. Det är det godaste jag ätit i hela mitt liv, lätt! Älgkebab med en helt magisk sås. Men kollar man på deras hemsida så verkar det vara lite trixigt att få tag i : http://www.halgo.se/s/index.html





Hade dessvärre bara bild på hamburgaren.  Formad som en älg innan jag sabbade den. Jag kommer aldrig glömma när jag var där sista dagen och frågade efter tradditanten som alltid var där. Men hon var ledig & då sa jag något om att jag var stammis. Hon den "nya" tanten svarade ja du var här i torsdags! Jaha svarar jag, TVÅ gånger tillägger hon sedan. Ops kul man inte ens minns det, men det var troligtvis en hel del alkohol inblandat.

Nu pluggar jag en halvtimma till sedan långpaus. Just för tillfället skriver jag av Erik MVG Lejons anteckningar & efter det återstår Mumsis anteckningar. Jag måste läsa så jag snart kan börja räkna. Om det endå var så enkelt att man bara hade en grej och plugga på, men nej det har man aldrig för gud måste ogilla mig något fruktansvärt. Eller djävulen, den som bestämmer verkar i alla fall älska att straffa mig, så kul...

Snart vankas det Skärhamnsresa för mig, can't wait. Som sagt pluggish nu exakt trettio minuter till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0