Grey's

Satt i en halvtimma det var nästan kul. Lyckades nästa lösa det första talet jag började med....... Men ett annat gick som på smör. Ska satsa järnet i övermorgon eller titta på det tills i morgon om jag orkar. Jag kunde räkna ut allt utan det jag skulle.. Det är inte svårt men det är helt klart något man förträngt!

Nu ett avsnitt Grey's sen ska jag sova!!!! Igår kändes de så ensamt när jag låg inknödd i hörnet och det sorgliga är att jag låg kvar på precis samma ställe när jag vaknade. Hoppas på mer energi och happynes igår. När jag flyttade upp hit var jag otroligt deppig och var allmänt emo. Jag gnäller nu också men det är inte alls på samma sätt. Nu är jag bara less & uppgiven! Det lät väl halvpositivt men jag är rätt glad endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0