Gårdagens sjuhelvetes outfit

SItter nu och borstar tänderna, ligger galet bra till i tid. Jag fönade håret och satte upp i tofs, ska ju endå platta det sen i kväll! Samma med sminket, tog mascara men inget mer så det bara är att köra sen. Man behöver faktiskt inte se bra ut på labb!!!

Gårdagens sjuhelvetes outfit (vi skulle till skogen):



Observera att jackan faktiskt matchar kylväskan på riktigt!

Hoppashoppashoppas att labbandet går fort. Vi är i gruppen lite lätt oense om tempot om man säger så....

Icke läsvärt, jag vet att jag är knäpp

Idag ska jag komma i tid till skolan! Jag tycker inte om folk som aldrig kommer till skott, mycket prat och ingen action. Jag brukar tänka på jävligt störda saker när jag ska sova och insåg då att jag är likadan. Den 16 januari när jag gick i sexan tog jag ett andra hål i vänster örsnibb för att senare göra ett till. JAG HAR INTE GJORT DET ÄN!! Har tagit 4 hål efter det men inte där.... Blev du faschinerad (?) över att jag kunde datumet så vänta bara: Mina två första hål gjorde jag den 2 mars när jag var 8 år, det vill säga 1999. Kommer ihåg jag ringde Michaela och sa grattis på kvällen och berättade.  Men det tar inte slut där! Augusti innan skolstart till gymnasiet tvingade jag med mig min lilla farmor till Kimmo (kemokalieaffärn) för att ta hål i brosket. Sedan i september tog jag två till hål i det andra örat som sedan blev infekterade så jag fick ta ur dem. Sedan var jag lugn tills måndagen den 28 december 2009 (på dagen 3 veckor efter 18årsdagen) då jag tog hål i tungan och onsdagen den 25 augusti 2010 så tog jag hål i tragus :) Sedan tog min håltagningshistorik slut! Tror jag har någon skön bokstavskombination faktiskt. Jag minns alltid sådana hära konstiga saker + födelsedagar är jag rätt vass på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0