Frukost på sängen

Unnar mig lite frukost på sängen & Gossip Girl. Totalt olyxigt när man själv får gå och hämta det. Persikofil är väl kanske inte så där dunderlyxigt heller. Efter det ska jag plugga vattenkemi & lite statistik + tvätta klockan 12. Du som brukar läsa inser väl hur crazy jag är som tvättar på en lördag-. Jo jag vet men mitt favvotvättrum var bara ledigt idag! Känns skönt att vara helt ledig i morgon

Dagens plan idag var också att åka och hälsa på min tant. Men jag är så sjukt slemmig och har jätteont i halsen, så jag får passa. Ser inte alls fram emot de kommande veckorna, jag kommer inte att gå ut på flera flera veckor. Måste prioritera skolan och har inte "råd" att offra en dag som bakfull. Studentlivet är då långt ifrån så festligt jag hade tänkt mig. Kanske inte kommer festa förräns Växjö? Hemska tanke då det är den 19 November

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0