FICK VISA LEG



Fick Växjö-Göteborgsbiljetterna nu också, tur och retur. Galant! Tentan gick vägen, alla tre pepparkakor delade sig i tre delar (så man fick önska sig något) så jag tänkte ääsch fan jag köper en dubbeltriss...... 50 :-, tror du jag vann något? Knappast.... Triss känns som lurendrej., jag vinner då aldrig & när jag gör är det max 25 :-.-..... Men jag kom på att kanske ska man köpa Triss när man har världens sämsta dag och inte förväntar sig att vinna? Jag var bombsäker jag skulle vinna i alla fall 50 :- idag, men icke man kan ju inte få allt.....

Killen innan mig såg väl ungefär jämngammal ut, han köpte cigg & behövde inte visa leg. JAG KÖPTE TRISS & FICK VISA LEG. Okej 18årsgräns som 18årsgräns men man säljer väl hellre triss än cigg till en underårig!? Jag hade otroligt lite smink idag, men det lär väl snarare resultera i att jag ser äldre ut? Jag fattar INGENTING.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0