Efter i tidsschemat, ops

Klockan är snart halv sju, jag har VARKEN STÄDAT ELLER BÖRJAT PLUGGA STATISTIK. Vill någon byta liv? Mixade ner kikärtorna jag köpte igår till "kikärtssmeten" jag skulle göra biffar av. Hur fan kan det vara svinrinnigt när jag har dubbelt så mycket kikärtor och kanske fem gånger så mycket stärlelse. I morgon ska jag slänga i ett ägg och hoppas de blir okej när jag ska steka dem. Jag hatar att misslyckas, jag är faktiskt bra på att laga mat! Jag ska trots allt laga en till sådan vegetarisk lasagne, jag insåg just hur galet billig den var & månadens matbudget kommer att bli så sinnessjukt tight. Inget mer frossa riskakor, no more youghurt....

Ska försöka sätta mig nu och räkna lite statistik för att sist men inte minst dammsuga! Tidig sänggång idag & sätta klockan tidigt i morgon så jag kan läsa lite gamla rapporter så jag blir lite med i matchen. I morgon är det fredag, men min dag ser ut som: Möte med gruppen, plugga projekt hem och äta middag, sedan blire vattenkemiplugg. På lördag blir det vattenkemi och statistik, oklart i vilken ordning. På söndag ska jag tvätta och plugga vattenkemi och statistik. Najsest, livet är ett party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0