Du är coool !!!!, PÅ RIKTIGT!

Jag håller så på att bli sjuk, underbart. 4e gången sen jag flyttade hit? Jag tror jag borde sova nu. Ska ta en varm skön dusch och sedan ska jag plugga så jag är fit for fight imorrn kl 10 när jag ska befinna mig i Rullstensgatans dockhus. Mumsan langade såklart i alla fall en skön kommentar idag, jag berättade jag förde dagbok över en del speciella händelser. Hon sa: Du är coool !!!!, PÅ RIKTIGT! Tack mumsan, det är sånt som gör mina dagar toppen!

Skulle precis skriva något "viktigt" men jag tappade det... Jag längtar så sinnessjukt mycket tilll vecka 46 då jag ska åka hem. Skärhamn kommer nog alltid att vara hem! Visst jag sa i somras att jag skulle åka hem hit, detta är mitt hem men jag föredrar nog endå att bo hemma och bli servad. Det är faktiskt galet tråkigt att bo själv, visst det är skönt att vara själv. Men ensam? Jag hade velat ha en sambo och bo större men samtidigt så är jag väldigt förtjust i min lägenhet. Borde börja utnyttja min sociala kompetens och umgås med mina kompisar även när vi inte ska plugga?

Nä nu däckar jag , pusstja & godnatt



Jag ser i alla fall lite smart ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0