Dagens happening

Vart i skolan i en jävla datasal from 9,30-15,05 (minus en timma lunch). sÅ JObbigt & tråkigt att man tror man ska dö. Har en huvudvärk från helvetet osv. Nu vankas det statistikplugg & efter det vattenkemi hos Mumsis. Asså hur ska man få timmarna på dygnet att räcka till? Jag kommer vara utbränd innan 20, visst jag är ju stresstålig, men inte mot värdelös stress. Jag blir allt annat än taggad av sånt här helvete.'

Dagens happening:
"brandlarmet" på skolan gick och en brandbil med i alla fall två riktigt läckra killar kom körande. Lite killar gjorde min dag!

Innan jag & mumsis cyklar till Nydalahöjd så ska vi handla lite granna också!

Nu statistik & nyponsoppa ( behöver en sockerboost).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0