Can't wait

Hej kära du! Upptäckte just att mitt nageltrång inte bara var nageltrång utan nageltrång-deluxe. Hur lyckas jag är frågan? Måste vara min konstanta otur som var med mig igen, så himla naaajs. Halsen mår förövrigt inte bra alls än, pinar mig just nu med en rå 2*2 cm bit ingefära i munnen, det briiiinner. Men vad gör man inte för och bli frisk? Och jag är inte så sugen på att göra te av det så detta var helt enkelt enklast!

Duschade och var elak mot mitt stackars hår och tog silverschampoo i topparna, sen vanligt schampoo och sedan när jag skulle ta balsam var det visst schampoo det med.... Så fick unna mig inpackning också. Ser förövrigt ut som någon med lila blod blivit slaktad i min dusch, skvätt från silverschampoot till och med i taket!?

Kom för en liten stund sedan hem ifrån Mumsis där jag pluggat med mina favvisar Soffan & Huuvisen, very najs! Inte plugget kanske men sällskapet! I morgon vankas det grupparbete, woho! Efter det så ska jag minsann spendera heldag med statistiken! Can't wait! Redan på kapitel 2s frågor. Är jag inte den snabbest?!

Annars inget nytt, ingefäran är kanske någon milimeter mindre. Är aningen starkt för och tugga-. När jag är klar med tuggandet så ska jag äta paprikasoppa & kolla på ett avsnitt Grey's innan jag ska nana! Okej jag pallar inte tugga mer!



SNYGG (civilklädd brandman)

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0