Blondes have more fun!

Läste en och en halv sida av det jag översatte på Google translate, sedan lessnade jag och gjorde klart mina bullar, de är nu på jäsning igen. Det kommer bli tre plåtar.Jag hoppas dom blir fina. Så får jag bjuda över folk på lite gofika! Men som vanligt när man bakar bullar så är jag nu mätt av all bulldeg....

Lite wordfued på det kanske?



27 (dagen innan rapportinlämning & vattenkemitentan) så ska jag klippa och slinga håret. Blonda så jag får bort det sista bruna i topparna. Men jag är rätt osäker nu om/när jag ska färga håret brunt. Det är galet mycket mer ekonomiskt med brunt då jag innan köpt färg på ica men då kommer jag vara brun i sommar också och på sommaren vill jag vara blond. Ska jag vänta så länge som till nästa höst och färga håret brunt tro? Jag känner mig så mycket snyggare som brunett. Men blondes have more fun! ElleR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0