Against all odds

Against all odds så ska jag nu lämna lägenheten! Jag ska till posten och skicka tillbaka ett paket. Jag mår sinnessjukt dåligt faktiskt, men inte som förra veckan. Då var jag döende. Jag satte på mig lite anständiga kläder & plattade håret så nu är jag redo för att visa mej bland folk. Eller`? Det är som alltid jättefint väder när man är bakfull så solglasögon på!



Gårdagen spenderades på Carlshem. Först inflyttningsfest hos den alltid lika glada Emma Kallin & efter det smet vi (jag & soffan) över till grannhuset och hängde med Catrin, Sebastian, Hanna och Ellen en hel hög med kirunianer! 





Nu ska jag ut och göra "stan" osäker! Pussstja

Kommentarer
Postat av: Maria

kirunianer? :-D ASG

2011-10-01 @ 17:08:31
URL: http://www.nogg.com/kimi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0