1559

Ibland ( rätt ofta) undrar jag vad det är för fel på killar. Idag hade jag ziperall med jacka över och hade luvan halvt över huvudet när jag kommer in i tvättstugan (det regnade). Inget mer med det, folk går dit i pyjamasbyxor och myskläder över lag. Killen stirrade på mig, oklart om han ens hejade tillbaka på mitt "hej"... Sedan såg jag hur han kollade på mig hela tiden, asså inget speciellt ansiktsutryck, han bara tittade? Sedan så står jag ute och inpregnerar mina skor i skjorta & trosor. En av mina turkgrannar kommer upp för trappan och tittar såklart, hade jag med gjort. Sedan vänder han sig om och glor. Han såg bara mina ben från sidan & jag hade heltäckande trosor. Jag fattar ingenting! Är det mig det är fel på'?

Idag har jag hittils putsat & inpregnerat 2 par skor, bäddat rent, tvättat, hängt tvätt & städat "skrubben". Borde dammsuga & röja up på golvet. Men jag är sååååååååååååååååååhär omotiverad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0