1 liter senare

Om cirka tjugo minuter är andra och sista tvättmaskinen klar. Har sinnessjukt mycket att städa, lär behöva moppa golvet sen fredagens olycka också. Skulle öppna Soffans fruktsoda, den börja pysa som fan och som ni ser är det nära från bänken där den syns till vänster till ytterdörren. Så jag kastade mig mot dörren med den, dörrn var låst, jag skar mig och tappade den på golvet, vred och vred på låset och det var åt fel håll. Till slut, 1 liter senare får jag upp dörren och kastar ut den. Inte så mycket klibb som man tror då jag var duktig och hällde ut ljummet diskmedelsvatten på golvet och använde 5 handdukar för att torka upp det.......



Borde laga matlådor också. Men har bara kyckling, kycklingklubbor och fisk hemma. Sparar nog kycklingen och kryddar klubborna och slänger in i ugnen. Och kanske bara dill & smör, salt och peppar på fisken och in i kylen. Ska nog göra potatis och purjolökssoppa med! Men det blir fajitas till lunch idag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0