Wow vilken tjej

Mamma smsade och frågade om jag hade en underkjol. Jag svarade nej det har jag inte, men jag har ett par svarta sug-in-fettet strumpbyxor som går till tuttarna. Hon nappade, vilken underbar människa jag är! En riktig räddare i nöden!

Min drömkille har alltid varit tatuerad, tills nu! Jag ser nästan bara fula tatueringar överallt! Jag är för första gången glad att jag inte tatuerat mig, jag tycker såklart fortfarande min tatueringsideé är den bästa. Men har jag mognat? Eller blivit brutalt bitter`? Jag vet inte, men jag hoppas på det förstnämnda!

Jag och Camy snackade om festival i somma, men p18s kommer dominera. Inte nog med att de bara är 18, till sommaren så kommer 94orna fyllla 18. DET INNEBÄR ATT MIN FÖR MIG 13 ÅRIGA LILLASYSTER BLIR MYNDIG. Hon kommer alltså få rösta i nästa val, KATASTROF. Ja men det jag ville komma fram till här var alltså att vi kanske ska pröva nått nytt, lämna världens bästa land för en vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0