Wild & Crazy

Något jag faktiskt klarade men som inte är till någon större glädje är vatten-ackreditering. Jag har nu licens att ta vattenprov..... Om jag säger såhär så var mammas kommentarer: Vad ska du med det till?! Fniss fniss, vad tråkigt. Och ja mamma lilla, jag vet jag tänker precis samma sak. Men när man går MHS tvingas man göra diverse konstiga grejer.....

Idag ska vi möta gruppen klockan tio, jag ska leta fram något urringat och tvätta mina tårstänkta glasögon. Måste ju ha något att gömma mig bakom. Jag ska redovisa klockan ett, jag har inte läst på och är inte nervös än, det är precis lika illa som att jag är lugn på en förfest, det spårar alltid då...

Pappa var i Polen för några veckor sedan och köpte där en present till mig. Mamma frågade igår om jag visste vad, jag sa såklart att nej det ska ju bli en överraskning. Hon sa att Julle fått samma sak & att hon var jätteavundsjuk. Jag vill hem nu, lämna all skit här och åka hem och relaxa.

Jag har fortfarande gråthuvudvärk sedan igår, kanske borde dricka lite. Jag känner mig verkligen helt förstörd och vill bara ha helg och inte tänka mer på det. Eller jag vill skolka, bara det att det bara drabbar mig. Lärarna skiter väl i om jag är där. Det är ju för ens egen skull man är där, för att lära sig något så man klarar tentan. Sista dagen av denna helveteskursen nu, ny kurs i morgon. Hoppas den blir bätte, tänkte just säga ja tråkigare kan den ju inte vara, men jodå de kan alltid bli värre.....

Igår var det som sagt en månad tills min tjugoårsdag & min sista månad att vara Wild & Crazy. Det innebär alltså att jag måste försöka rycka upp mig, hur kul är det att må piss och gråta hela tiden?



"Ibland jag tänker på dig sååå att jag vill få dagarna att gå. För jag vill bara åka hem och träffa min bästa vän, jag vill bara komma hem och träffa min bästa vän."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0