Världens mest misserabla människa

Och priset för "Världens mest misserabla människa" går till mig Emma Johansson.

Jag trodde man slutade gråta när man blev "stor". I trean grät jag aldrig, förr året grät jag massor och nu, ja nu gråter jag väl lika mycket som en treåring. Så jävla party. Idag har vart en av de sämre dagarna i mitt liv, ja så säger jag ofta. Men då kanske du kan få en inblick i hur jävla tragiskt det är- Tänker minst två gånger i veckan att the botten is nådd, men icke, man kan komma längre ner i skiten. Titta bara på mig, ett prakt-exempel på att man kan misslyckas precis hur många gånger som helst. Om man nu förtjänar allt som händer, då var jag jävlar-i-mig ingen gullig person i mitt tidigare liv. Och att det finns en mening med allt? Bejaka dödslängtan?

I morgon ska jag redovisa helvetesprojektet, jag är inte nervös. Behöver jag säga att det är något allvarligt fel då? Fyfan. Borde sovit för flera timmar sedan, men har så ont i huvudet efter litrernas vätskeförlust. Så jag spenderar tiden bäst med lite kärlekslåtar & längtar till helgen. På fredag ska jag dricka bort alla mina hemska bekymmer & bli perfekt full , och på lördag ska jag vara äckligt bakfull & med soffan. Vi ska vara här och gråta till kärleksfilmer hela natten, så himla skönt att vi stackare som inte är sådana stora fan till alla hjärtans dag äntligen får en egen dag.

Hejdå, jag hoppas att morgondagen i alla fall inte blir lika ................ fruktansvärtjävlacpvärdelöshoribelhemskmisserabel som denna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0