Uppgiven, less och allmänt pissed of

Gaah. Jag är sur och när jag är sur är jag inte kul, jag är sur i 10000000000 år. Ops tre stycken "jag är" i den meningen, svenskan älskar mig. Nej men asså på riktigt, jag är brutalt irriterad. Jag hatar killar och gång på gång får man reda på att alla killar är likadana. Okej jag flippade kanske över lite brutalt för honom, men jag är endå sur. Jag vill gå ut i helgen mer än någonsin bara. Dock ska de troligtvis till Allstar i morgon och det är 20 där, och då är det ju 5 dagar tills jag fyller 20.... Gaaah. Vad gör man då? Tjena ågren. Vore ju kul och festa en sista gång som ung, dum och oansvarig (igen). Pratade med pappa förut om mina ständiga skador efter mina utgångar, han var impad. Han berättade han haft luckor och så men att inget sånt hände. Antingen kan man tolka det som att mitt liv är mer party, att jag är vildare eller att jag helt enkelt är helt jävla dum i huvudet. Det lutar nog åt det sistnämnda.

Jag jobbar fastän det inte märks stenhårt på min nya image "jag behöver inga killar". Jag vet inte hur jävla bra det går, men efter jul tänker jag skaffa mig en manlig kissemiss. Då får han helt enkelt vara sällskapet jag saknar. Katter är svåra djur, självständiga med egen vilja men det är ju ingenting mot hur killar är. Egen vilja jo tack, självständiga? Mja det beror väl på hur man ser på det. Hela min kyl är förresten full med vin sådär appro på ingenting. Men det är inte mitt....... Gör en god gärning som jag ska göra, adoptera en kissemiss: http://djurskyddet.umea.com/katt.htm






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0