Statusrapport

Kära stackars du, jag antydde ju i morse att jag hade hittat en värdelös blogg. Insåg min egna var precis lika kass, därför har jag chillat med uppdateringar. Idag var det seminarium 10-11.30 sen från i alla fall 12,30-17.45 satt jag och soffan spikade vid datorerna med våra jävla rapporter (- en köpa klubb-paus). Men klara blev dem i alla fall.... Efter det unnade jag mig fyra avsnitt Oskyldigt dömd och nu ska jag avsluta kvällen med något mindre läskigt om jag orkar.

Morgondagen spenderas på Liljansberget hos Tård (och Ida) med nästan hela gruppen, minus mumsis som är hemma. Jag är sugen på brunchen som väntas men jag är jäkligt osugen på allt annat, jag vill gå i ide.-

På tisdag ska jag i alla fall och hämta ut nytt p-pillerresept & reklamera mina nya leggins och på onsdag ska jag till SYSTEMBOLAGET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV!!!!!!!!!!!! Det kommer bli najs, jag har såklart redan planerat vad jag ska köpa. Det blir en likör 43, varm&kall, (skogsbärs)cider & känner jag mig själv rätt så kommer det att slinka ner lite bonus!

Jag och Soffan insåg att vi måste åka på kryssning i vår. Alla vi från vårt sköna grupparbete ska med, sååååååååååååååå himla kul. Pappa totaldissade min ide och tyckte det var brutal pensiovarning, men vi ska ju såklar på ungdomskryssning, daah..

Jag har fortfarande nageltrång på min tå sedan minst två månader tillbaka och nageltrång på ringfingret på det, life's good. Mina ben är stenblåa och jag har fortfarande ont överallt. Go Emma Go.

Men i morgon är det bara 22 dagar tills jag ska hem till min underbara älskade ö, Can't wait. 23 Dagar idag asså, livet går så fort, om en vecka är jag vuxen. Jag blir nervös. Jag har passerat mitt bäst-före-datum för otroligt länge sedan. Livet var som bäst när jag var 14, men jag kan inte sätta fingret på vad som var så bra. Mina bästa somrar är dock 09 när jag och Camy drog på tre festivaler, det var heaven men årets sommar var endå den bästa jag haft. Undra varför, h3h3.

Jag tror jag gått upp i vikt, eller a jag tror i alla fall mina bröst har växt. Jag blir tokig handlade ju 2 bhar för över 1100 i september eller när det var och det är inte friskt att jag skulle ha växt ur dem. JAG VILL INTE. Jag drömde till och med mardrömar om dem i natt, jag drömde att dem blev totalnobbade av en siliconbrutta. Gaaaah.

Ja men det var väl en liten statusrapport i alla fall. Förövrigt så är jag sur. Jag skickade en vänförfrågan till en           S N Y G G kille i söndags och han har inte accepterat, inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0