Snart sova

I morgon blir en kort och förhoppningsvis rätt så smärtfri dag i skolan, efter det vankas det grillning & efter det utgång. Tänkte precis gnälla över att behöva både duscha och raka benen så tidigt, i ottan. Men så slogs jag av den brilljanta ideen att man luktar grill när man grillat så jag skjuter nog upp duschandet tills eftermiddagen!

Idag har jag varit himla lat, jag var på Ica & handlade för 200 (såklart på två kvitton). I morgon är sista dagen i kitchen aid-tävlingen! Efter det dammsög & diska jag sedan var jag så horribelt lat att jag har kollat på fyra avsnitt av Grey's. Nu tänkte jag kolla två Svensson Svensson innan jag till sist kryper till kojs. Mina dagars höjdpunkter är lätt sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0