Party eller historia?`

Jag vill göra något crazy! Nu!! Typ avverka en mini-julgran vi ska ha här. Eller helt enkelt gå ut bara så NU! Jag är úbersugen. Jag som inte ens bestämt vad jag ska göra på nyår och det närmar sig ju med stormsteg......................

I dagarna ska jag göra fisksoppa för första gången i mitt liv med. Fisksoppa är en av de få fiskrätter jag inte gillar, men som mästerkock måste man ju pröva allt. Lagade två maträtter igår, fisk som jag berättade och sedan gjorde jag en ugnsgratinerad falukorv och idag fick jag för mig att göra en av mina favoriträtter "olivmat".

Jag är så brutalt övertrött nu va, gaaaalet. Funderar på min kommande resa i sommar. Ska jag åka på röjsemester och parta eller ska jag ta tag i mitt vuxna liv och besöka något historiskt? Mycket svårt. Jag ska sova på saken.

Pusss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0