Ny kurs, ny dag, ny motivation?!

WOW JAG SÅG MARCUS/MARKUS FAGERVALL PÅ RIKTIGT, VILKEN MÄSTERDETEKTIV JAG ÄR!!!! Igår dog min mobil vid åttasnåret och jag beslutade mig för att sova, bara det att jag var vaken tills efter elva....Jag har drömt hemska Skärhamnsdrömmar hela natten & när klockan ringde nu klockan sju var jag bombsäker på att det var mitt i natten & att jag satt den fel. Gick och kollade på köksklockan och till mitt förtret var den också sju....

Hade önskat min mobil kunde börja leva, kom på massa käcka sms igårkväll när jag skulle sova. Har dock förträngt det bästa. Nu kurs idag, idag ska jag ju bli peppad igen........... Jag kan inte förstå hur man med min självkänsla kan ha så bottenkasst självförtroende? Min självkänsla är nog nästan lite för bra & jag är rätt självgod. Men hur cool är man om man på redovisning för 7 klasskompisar + 3 gruppmedlemar + 4 lärare inte känner igen sin röst och måste stoppa allt för och inte börja gråta. Ehm ja..... Katastroffff

Börjar skolan om en timma och en kvart och jag måste hinna duscha också!! Jag vill inte gå upp.. Men jag längtar i alla fall tills jag ska ut på fredag. Jag ska dricka redbull/vodka så jag kommer förhoppningsvis bli både Wild and Crazy.

Känner jag drömt så mycket att jag inte vet vad som är verklighet!!!! Fick jag det där smset av morfar eller inte?

Nu MÅSTE JAG GÅ UPP & DUSCHA. Duscha på morgonen är verkligen fruktansvärt fruktansvärt!!! Men men smällar man får ta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0