Nu tillbaka i "lapphelvetet"

Okej då var jag tillbaka i Umeå igen, kallt och mörkt och blä. Men att komma hem till sin egna välstädade lägenhet var endå rätt så nice! Men jag har haft en toppenvistelse i Skärhamn!

Jag har vart i stallet & ridit, lekt med min bebis (Oskis 12,5 år), träffat kusinbarnet, träffat farmor & farfar och träffat hanna. Oskar är så jävla kul. Vi skulle brottas, han väger 46 kilo det innebär att jag krossar honom. Bensaxade honom, han kom inte ur, så nice. Sen låg jag som en köttbulle på golvet, på knä och huvudet i marken. Han tog stryptag med armen runt halsen & låg över mig. Jag tog då sats och rullade runt och landade PÅ HONOM och på rygg. Han blev mos & sa : Vilket bra grepp!!! Min bebis är så söt.

Igår var en stor dag, igår var dagen jag SKULLE vart född! Tänk vad lyxigt om jag hade blitt novemberbarn!

Kom på massa käckt och skriva i natt, men jag glömde de såklart. Men idag ska vi i alla fall och köpa biljetter till lördagens sittning. Måste handla mat innan skolan med, jag har inget hemma....


Bilder kommer

Kommentarer
Postat av: steven

fast bensaxen är väl inte att leka med om du rider? :))

2012-02-17 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0