nio dagar kvar

Fick ett mail om att kursutvärderingen för helveteskursen låg uppe på skolans hemsida, men icke att jag hittar den. Bra då får jag mer tid att tänka igenom totalsågningen. I alla kurser utan en har jag skrivit , ja men säg 95% negativt! Men den här braiga kursen jag hade i våras, Förvaltning, den fick bara jättebra betyg i allt. Läraren var helt underbar, en av de bästa jag haft under alla mina tusen år i skolan!

Kan inte fatta jag gick upp så tidigt idag, jag somnade ju efter ett. Kanske var just därför, hade jag somnat om hade jag vart apatisk. Redovisning till halv tre, sedan ska jag hem och låsa in mig. Börja plugga statistik på torsdag igen, älskar mitt liv.

Men idag är det endast NIO DAGAR KVAR tills jag kommer hem. Jag saknar mamma & pappa massa, dock är det synd och säga jag saknar Julle, det gör jag faktiskt inte! På fredagen ska jag rida och det ska bli helt underbart. Men ångrar mitt val av resa, kommer bli ett jävla flängande till Växjö , hade bara velat vara hemma och bli upp-passad, träffa morfar och så!

Den biggest KLAMPAR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0