Morgongympa på g

Hoppas det föds många barn idag, får man personnummret 111111- xxxx så är det faktiskt värt att fylla sent. En på min facebook ska ha barn sista veckan i december, jag hoppas det blir fördröjt och att ungen slipper se ljuset detta året. Jag har sedan jag varit liten varit sur på mina föräldrar för den kassa planeringen. Samtidigt är jag ju glad jag inte är 92a. Men jag tror jag var två veckor för sent född & skulle vara född någon gång runt den 20 november & sen den 6e men de 7 december blev det. Om några veckor har jag upplevt 3/4 viktiga åldersgränser. Det är 15 moppe, 18 krogen & handla tobak och nu då om några veckor ska jag till slut äntligen få gå in och handla på systembolaget SJÄLV-

Jag skippade måla tå- & fingernaglar samt att raka benen, det gör jag sedan. Jag är way för seg för sådana ansträngande aktiviteter.

Nä men vad sägs om lite morgongympa?

Pusstjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0