Mitt liv är så fantastiskt!

Så kul när allt bara går åt helvete. När jag bodde hemma var allt mycket lättare, man var otrevlig och smällde lite i dörrn & sedan var det bra. Vad gör jag nu? Gråter i duschen och hoppas att bränna mig och drunka. Vad ska jag annars göra? Mucka med mina kompisar och smälla i dörren så den biggest börjar leva om ännu mer? Nej tack.  Jag är för social för att bo ensam. Hur kan man vara otursförföljd som mig? FML. Jag saknar mina föräldrar. Snart så får jag träffa dem. Inte sådär väldans ofta jag saknar dem får jag ju erkänna. Men i svackorna så.

Jag lär ju få satsa på  Omtenta Lördag 10/12, kl. 9.00-15.00, Östra paviljongen, sal 1, mitt liv är så fantastiskt!

Med tanke på att jag inte lyckades dränka mig i duschen idag heller så ska jag sova nu. Och dramatisk som jag är tror jag jag ska av-aktivera min facebook ett tag. Men ska sova på saken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0