Mina upplistade motgångar

Nya kursen verkar horrible , kanske intressant men framför allt horribel!!! Just my luck. Ny kurs, check! Ny motivation , inte check!

Jag fick igår ett sms att kosttillskottet jag käkat någon vecka var fel och inte det jag hade blivit pålurad. Vi skämtade på lektionen att det var lustförhöjande jag fått i stället. Men till min besvikelse var det för pensionärer. För kalcium från blodet till skelettet, så man får starka ben och starkt hjärta. Lustförhöjande hade vart så himla mycket roligare...

Jag säger ju hela tiden att allt går så dåligt för mig men har i princip bara skrivit om mina bra tentaresultat. Mina motgångar sedan jag kom hit:

  1. Jag blev sjuk och mådde så himla kasst
  2. Jag fick punka på min cykel, inte en utan två gånger när jag var sjuk och mådde piss
  3. Jag gjorde en fysiologiomomtenta & fick resultatet U. 1,25 poäng från G
  4. Jag hade fått 50% på en fråga på ena delen, jag fick 100% på tentan innan, exakt samma fråga. På en annan del fick jag 2/3 av full pott på en fråga, samma där. Exakt samma fråga och jag svarade exakt likadant som sist då jag fick full pott. Jag gick såklart och ville fiska poäng. LYckades inte. Jag drog ockå in kåren & förlorade där med.
  5. Jag mådde fruktansvärt dåligt över det i flera veckor innan jag ens hämtade ut tentan. När jag sedan gjorde de så hade han räknat fel och jag var godkänd. Var glad säg en vecka
  6. Sedan fick jag reda på nya regler. Man var tvungen att klarat Miljörätten & Statistiken för och få läsa en kurs som kommer i vår. Det har inte jag så planen var att jag 4 veckor senare skulle tenta statistiken och 5 veckor senare skulle tenta miljörätten. OMÖJLIGT. Jag slapp sedan miljörätten på grund av Kristoffer.
  7. Stöcksjöprojektet var ett jävla helvete & tog 20000000000000000 gånger mer tid än jag räknat med, ingen hemesa för mig då heller. Jag mådde riktigt dåligt över behöva plugga dubbelt. Blev också sjuk där igen.
  8. Strax innan det var dags för Statistiktenta drog jag sönder muskler i nacken och kirrade en handstor blodbula i bakhuvudet och hade sådan smärta att jag inte kunde tänka.
  9. Statistiktentan gick åt HELVETE
  10. Rapportredovisningen om Stöcksjön gick åt HELVETE
  11. Michaela från Change ringde, men chefen ringde aldrig upp så något jobb har jag inte heller
  12. Plus detta är mitt hjärta krossat

Jag missade säkert något men allt har gått åt helvete, jag har inga pengar och bla bla bla. Men jag ska i alla fall åka hem snart. Tyvärr blir det inget Växjö som jag så hade sett fram emot. Jag orkar inte, jag är helt mentalt och fysiskt slut. Jag skulle i så fall bara flängt runt och säkert blivit sjuk. Nu ska jag vara hemma och bli upp-passad. Träffa släkten & mysa i stallet. Det blir som rehab för mig. Jag har aldrig någonsin varit såhär stressad. Att jag mår asdåligt syns på mitt hår, mina naglar men framför allt i mitt ansikte. Jag har stressakne och har sett hemsk ut sedan jag flyttade hit. Hela sommaren var jag jättefin, jo visst saltvatten & sol gör mirakel. Men jag badade färre gånger än jag kan räkna på händerna och jobbade mån-fre alla veckor och sedan på helgen var jag bakfull. Får åka och hälsa på både Camilla & Linn till våren i stället. Camilla har vart här en massa gånger, men hon jobbade då och hade pengar. Jag har varken pengar eller tid. Skolan tar verkligen musten ur mig. Jag känner mig fruktansvärd, men jag tror hon förstår. Jag ska lägga all energi på mig, så jag kanske kan må bra innan jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0