Mina leggins sprack

Mina leggins sprack just, höger insida lår. Så najs. Men vad gör man? Jag trotsar hålet och beger mig snart till skolan endå. Ryktet säger att snön kanske kommer till slutet av veckan. Halvparty.

Om NIO dagar blir jag vuxen, jiha! Jag längtar dessvärre inte. Sa till snyggkillen i lördags: är du också 28? Han: Nej jag är inte 28. Jag: är du typ 25? Han: ja jag är typ 25 jag: är du 26? Han : nej jag är 25. Sen börjades gissningen på min ålder, me like. Han frågade alla nummer från 23-20 och jag avslutade med: NEJ JAG ÄR 19 :D Tänk snart är det slut på sådana roliga chockeringar. Men visst få gå på systemet är ju visseligen lite coolt.

Pratade just med Linn i telefon, det är inte varje dag! Om 24 dagar är det hemgång till Tjörn, öarnas ö!

Skola om 15, pusstjingeling



Blåmärket syns inte så mycket efter jag sminkat över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0