Matlagning på G

Ica done! Hämtade också ut ett paket som kommit till mig. Herre gud vad fina grejer. Jag hade beställt två rosa "ljuslyktor", ett rött badlakan, två röda handdukar, trosor, overknee-sockar & strumpebandshållare! Strumpebandshållarna var helt sjukt snygga, nu måste jag dessvärre införskaffa mig ett par vita spets-halvstring så jag kan använda dem! Fick handdukar & badlakan (också röda) av mamma & pappa i lördags så det var väl lite onödigt att klippa av lapparna men samtidigt, handdukar är kul och håller väl i all evighet! Det var i alla fall olika nyanser på dem!

Nu måste jag laga mat. För jag har ingen mat hemma alls!! Jag är så trött att de känns som jag har jetlag, men det är ju svårt och få när man flyger innom samma tidszoon... Visseligen är det olika klimat. I söndags hade jag t-shirt på mig i stallet när jag grejade. Red ut i tjocktröja och en sådan där Musto-seglarjacka som bara är vindskydd & jag svettades som en gasell. Så ja här var det svinkallt utan vantar. Isigt ute så får ställa in cykeln i veckan , ska ställa in den i Soffans cykelgarage då jag tycker synd om den som ska stå ute hela vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0