Lunch på det?

Tvättar för fullt, gick bort med min 40 tvätt och när jag stoppat in allt inser jag att jag måste tvätta byxorna jag har på mig. Okej jag drar av mig dom, lägger in dem & sätter på. Jag har ju lång jacka så de är väl inga problem lixom. Kommer hem och går förbi spegeln och inser jag visar precis hela rumpan. Hade ytterst olämpliga trosor på mig, såklart. Jackan är som delad där bak, men hur skulle jag kunna veta hur långt upp det gick? Jag har väl aldrig vart den vassaste kniven i lådan, skönt det är dött på Tviste!

Annars så får jag nock på ett statistiktal, huvudvärk + sjukt halsont. Underbart, jag har varit sjuk alla gånger jag har kommit hem. Ber till gud jag mår bra på torsdag!

Varför går helgen så fort? Jag har ju inte hunnit med något. Jag har visseligen typ packat klart nu , men endå. Imorgon måste jag till stan också, jag orkade ju inte i torsdags....... Halvsugen. Men har ju Mumsan & Erik kvar, några månader försent & sen pappa & Hanna.

Möte med nya gruppen imorgon klockan ett också och på tisdag möte halv två med statistikläraren! JAG ÄR NERVÖS

När jag kommer hem så ska vi "fira" min födelsedag, så jag kommer att få födelsedagspresenter. Jag kan knappt bärja mig, dessvärre blir det väl bara från mamma & pappa!

Beroende på skärpan på framsidans bild kan jag ha gjort VÄRLDENS snyggaste kalender på personligalmanacka.se. Det står Emma, Tjugohundratolv på framsidan + en helt otrolig bild. Baksidan består av en av mina favoritbilder, någonsin! Min bakgrundsbild på mobilen! Erik & Mumsan i labbrockar & labbglasögon!! Can't wait tills jag får den, borde la ha den om en sisådär tre veckor hoppas jag!!!!¨

Lite lunch på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0