kärleksblicken

Nu har jag tagit bort bloggadressen från facebook, varje gång jag skriver något förhållandevis intressant är det bara drägg som läser. Så jag tänkte jag skulle berätta om kvällen lite mer i detalj nu såhär när lite saker hunnit sjunka in. Jag ville hitta en kille igårkväll, jag var mer än sugen på en speciell. Men tjaao det gick väl sådär, men jag kämpade tappert. Sen kom den sjukt otroligt snygga killen och vi pratade lite, jag drog några sköna lajns. Jag står och pussas med snyggkillen, då ser jag "avundsjuka" blickar från han-jag-är-mer-än-sugen-på-killen. Vad gör jag då? Jo jag ler & ger snyggkillen kärleksblicken., sen tittade han inte mer på oss efter det, thihi-. En av mina briljantare prestationer någonsin tror jag, bra jobb! Sen gick det sämre. Snyggkillen blev lite väl närgången på dansgolvet, vad gör jag? Jo jag drar. Så står jag och hänger i garderoben, han kommer och går på toa & tittar på mig. Sen kommer han ut, jag möter hans blick och kastar mig bakåt, bakom väggen. Mumsan sa han såg ledsen ut. Vad är det för fel på mig? Så jävla elak, jag hade blivit jätteledsen om någon nobbade mig så. Han hade letat efter mig sen med sötan! Det började med att Soffans kemist kom, tillsammans med den snygga. Jag sträckte fram handen och sa glatt "Emma!" Då sa han att vi hade hälsat. Jag mindes det, men jag kan inte namn. Den gången vi sågs var tidigt i höstas och han  var nykter, jag försökte endå lägga in stöten, men icke. Sen dansade vi & pussades lite sen så drog jag. Han blev jätteglad när jag kom tillbaka sen, söt. Men sen efter andra gången så kom jag ju inte tillbaka. Gah. Okej att killar är svåra & dumma i huvudet. Men mitt egna uppförande får mig att tvivla på världens alla kvinnor.

Jag skulle prata med mumsan & det var "akut" puttar henne från dansgolvet & trycker upp henne mot fönstret ("altan"dörrn). Bara det att dörrjäveln var öppen så jag och mumsan flyger ut och landar på gräsmattan, tydligen var det en bit ner till marken också- Men inte nog med denna underbara prestation, LARMET GICK. Att larmet gick är dessvärre inget jag minns, jag minns bara att vi landar och min klänning åker upp. Så där liger jag med rumpan rakt upp i luften, just my luck !

Jag har inte efterfestat EN ENDA GÅNG sen jag flyttade till Umeå..... Jag är sugen!

Har ont i precis hela kroppen, jag var nog som vanligt, som en duracellkanin igår. Me lajk




Mitt blåmärke :) Aningen kass bild, men endå GANGSTA



Tyvärr
är jag inte så full som jag ser ut och vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0