Julmys

Säg att jag sovit cirkus 11 timmar i natt, helt okej! Vaknade 01,49 av att någon hos den biggest skrek av skratt. Sedan vaknade jag av att den biggest klampade 05,50 & har vart i koma sen dess. Men som tur är snackar vi inte 400 kilos hoppklamp, utan kanske bara 65 kilo studsklamp.

Jag har ont i varenda millimeter i min kropp. Min högra gäddhängsmuskel is killing me! Eventuellt är mitt coola wannabe-slagsmåls-blåmärke snäppet blåare med. Så laddad för skola idag, naat. men i alla fall sovmorgon till 10-.

Ev glömde jag mitt favvohårspänne i Skärhamn, vad ska jag då göra med håret? Gaah. Lite julmys på det: Cyndi Lauper – A Christmas Duel

Skönt att jag i alla fall inte är bakfull idag också, jag är bara otroligt jättejättetrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0