Jag vet inte vad jag önskar mig!!!

Sen sist:
  • Vart i skolan
  • Skickat in rapporten (2:A gången)
  • Pratat med mamma om vad jag önskar mig
  • Handlat för 100 :- på ICA X
  • Löst ett tal i statistiken

 

Jag fyller jättesnart år. Jag vet verkligen inte vad jag önskar mig av säg mamma & pappa, farmor & farfar och av morfar & "mormor". Önskar mig Gripsholm handdukar & badlakan av mamma & grytlappar som går i rosa. Sen då? Kom på att jag önskar mig ett presentkort på kicks av farmor när jag fyller också. Jag ska unna mig en dyr parfym, har ju ett presentkort på 400:- där sedan innan också. Farmor , faster och kusinerna befinner sig i England nu och jag sa att jag önskar mig lyxiga teer och marmelader. Svinsvårt vad jag ska önska mig av mina kompisar också. Min lägenhet svämmar över av prylar, jag unnar mig väl självunningssaker. Saker som jag skulle tycka vara för dyra att köpa själv. Oklart vad, har ju hårprodukts-fetisch, så lär ha allt innom hårvård. Och smink är jag ju kräsen med och jag har inga naglar. Så vad gör man? Jag vet inte vad jag önskar mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0